شاخصه های مهم برای ارسال پیام های ماندگار
دوشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۷، ۰۲:۰۱ ب.ظ
تبلیغات باید به گونه ای باشد که به صورت ماندگار در ذهن بیمار حک شود.
• کوتاه بودن
• تصویری
• زیبا بودن
از شاخصه هایی است که بسیار مهم می باشد.
بیلبوردها بیشتر از یک ابزار تبلیغاتی هستند آنها رسانه هایی هستند که می تواند پیام خود را به طور موثر انتقال و تحویل دهند. هر رسانه ای برای تبلیغ موثر است و می تواند بقا و موقعیت مناسب یک تبلیغ را تحت تاثیر قرار دهد و به عنوان یک رسانه موثر شناخته می شود.
به عبارت دیگر هر رسانه ای که بتواند پیام فروش و بازاریابی را در گروه های هدف مشخص کند و حواس خود را برای ارزیابی میزان تقاضا برای یک محصول یا ایجاد حس تقاضا و نیاز به شناخت آن، تحریک کند نشان دهنده یک رسانه موثر است.
۹۷/۱۲/۰۶