تابلوسازی نامور

از خدمات دیگر شرکت تابلو سازی تابلونامور به غرفه آرایی نمایشگاه ، برندسازی ، چاپ بنر ، استند تبلیغاتی و طراحی پوستر می توان اشاره نمود .

تابلوسازی نامور

از خدمات دیگر شرکت تابلو سازی تابلونامور به غرفه آرایی نمایشگاه ، برندسازی ، چاپ بنر ، استند تبلیغاتی و طراحی پوستر می توان اشاره نمود .

تولید انواع لایت باکس های تبلیغاتی

دوشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۴۴ ق.ظ
اولین نکته ای که باید بدانیم این است که به طور کل لایت باکس چیست؟تابلوهای لایت باکس نوعی از تبلیغات می باشند که می تواند به صورت ایستاده،آویزان یا حتی گردان طراحی شود.لایت باکس ها هم در روز طراحی زیبا و شکیلی دارند و هم در هنگام شب که روشن می شوند جلوه زیبایی دارند که با توجه به تاریکی محیط اطراف و یا نور ملایم داخل فروشگاه ها و فضاهای عمومی می تواند به راحتی توجه اطرافیان را به خود جلب نمایند.
لایت باکس ها در مغازه ها ، نمایشگاه ها و حتی استخرها استفاده می شود.
 این نوع تبلیغ با توجه به قیمت مناسب و همچنین تاثیر گذاری آن؛ جهت معرفی و تداوم آشنایی با نام برند و یا محصول مورد نظر بسیار مثمر ثمر می باشد.
لایت باکس ها انواع مختلفی دارند. از جمله  لایت باکس های آلومینیومی و پِلَکسی:که نور این لایت باکس ها هم به وسیله مهتابی و هم توسط ماژول های ال ای دی و اس ام دی (SMD ,LED) قابل تامین می باشد.
لایت باکس کریستالی:لایت باکس کریستالی از جنبه تبلیغاتی و دیزاین دکوراسیون قابل استفاده می باشد و طرفداران خاص خود را دارد.
لایت باکس محیط باز یا آوت دور: به لایت باکس هایی اطلاق می شود که جهت مصارف در خیابان، عابرپیاده، محوطه ها و فضای خارجی نمایشگاه ها و.. مورد استفاده قرار می گیرد.
لایت باکس آلومینیومی :لایت باکس آلومینیومی با رویه بک لایت فلکس یا پلکسی ساخته شده و نور آن توسط LED , SMD تامین می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۳
namvar namvar

نظرات  (۱)

۱۳ اسفند ۹۷ ، ۱۷:۲۹ زندگی مانند یک آینه است
زندگی واقعا ساده است اما ما اصرار داریم آن را پیچده کنیم “کنفسیوس”

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی