تابلوسازی نامور

از خدمات دیگر شرکت تابلو سازی تابلونامور به غرفه آرایی نمایشگاه ، برندسازی ، چاپ بنر ، استند تبلیغاتی و طراحی پوستر می توان اشاره نمود .

تابلوسازی نامور

از خدمات دیگر شرکت تابلو سازی تابلونامور به غرفه آرایی نمایشگاه ، برندسازی ، چاپ بنر ، استند تبلیغاتی و طراحی پوستر می توان اشاره نمود .

تابلو چلنیوم چیست و آن را کجا سفارش دهیم

شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۲۸ ب.ظ

چلنیوم یکی از انواع متریال های ساخت تابلوهای تبلیغاتی است.

جنس این نوع تابلو مخلوطی از  آلومینیوم و استیل است. از جمله مزیت های این نوع تابلو ضد زنگ بودن و مقاومت در برابر سرما و گرما است.

این نوع تابلو انواع گوناگونی دارد.

تابلو چلینیوم کریستالی: در ساخت حروف این نوع چلینیوم از پلکسی گلاس و دانه های کریستال استفاده می شود. این نوع چلینیوم تقریبا جدید و بسیار زیاد می باشد. چلینیوم های کریستالی به شکل های RGB، تمام رنگ یا تک رنگ هستند و بنا به سلیقه مشتری انتخاب می شوند.

تابلو چلینیوم ساده: در ساخت حروف چلینیوم اگر از رنگ یا متریال خاصی استفاده نشود آن را تابلو چلینیوم ساده می گویند.

تابلو چلینیوم RGB: این تابلو ها با استفاده از اس ام دی های RGB، پلکسی گلاس و کنترلر ساخته می شوند در نتیجه تابلوهای چلینیوم 7 رنگ می شوند.

تابلو چلینیوم پلکسی دوبل: در ساخت این نوع تابلو ها از دو پلکسی گلاس استفاده می شود که اغلب رنگ های متفاوتی دارند. البته بنا به نظر مشتری می توان از چندین پلکسی گلاس با رنگ های متفاوت استفاده کرد.

تابلو چلینیوم پانچ: در ساخت این نوع تابلو ها با فناوری های جدید، نور اس ام دی را از قسمت های برش داده شده، عبور می دهند. بدین ترتیب نور با شکست زیبایی از آن خارج می شود.

تابلو چلینیوم فول کالر: در این تابلو ها از برد استفاده شده است تا با ریموت کنترل بتوان رنگ های آن را تغییر داد. در این تابلو ها قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ وجود دارد.


دقت داشته باشید که این نوع فقط یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی می باشد که شما می توانید آن را سفارش دهید. و برای اطلاع از سایر متریالها و نحوه ساخت آنها می توانید به سایت تابلو سازی نامور به آدرس http://tablonamvar.ir مراجعه کنید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۸
namvar namvar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی