تابلوسازی نامور

از خدمات دیگر شرکت تابلو سازی تابلونامور به غرفه آرایی نمایشگاه ، برندسازی ، چاپ بنر ، استند تبلیغاتی و طراحی پوستر می توان اشاره نمود .

تابلوسازی نامور

از خدمات دیگر شرکت تابلو سازی تابلونامور به غرفه آرایی نمایشگاه ، برندسازی ، چاپ بنر ، استند تبلیغاتی و طراحی پوستر می توان اشاره نمود .

انواع تابلو لایت باکس

چهارشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۴۰ ب.ظ

تابلو لایت باکس یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی می باشد که طرفداران زیادی در بین مغازه ها، سوپر مارکت ها،فروشگاه ها،استخر ها و نمایشگاه ها دارد.

این نوع تابلو انواع مختلفی دارد که از آن جمله می توان به

1) indoor:لایت باکس هایی که در فضای داخلی استفاده می شود.

2)out door: همانطور که از نام آن پیداست در فضای خارجی استفاده می شود و ضد آب می باشد زیرا باید در مقابل آفتاب و بارش برف و بارران مقاوم باشد.

3) لایت باکس ایستاده: لایت باکس های دو طرفه هستند که در فضای خارجی استفاده می شوند.

4) لایت باکس دو طرفه پرچمی: از این نوع تابلو ها بیشتر برای برند سازی استفاده می شود. به عنوان مثال لوگو یک شرکت مواد غذایی به صورت لایت باکس پرچمی در حجم انبوه ساخته می شود. این تابلو ها برای نصب در سوپر مارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی برای تبلیغات استفاده می شود.

5) لایت باکس پلکسی یا پلاستیکی: با استفاده از لیزر ورق های پلاستیکی برش داده می شوند.

6) لایت باکس آلومینیومی: از جنس پروفیل آلومینیومی می باشد و برای فضای داخلی مانند ایستگاه های مترو، داخل پاساژ و غرفه نمایشگاه ها  بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

7) لایت باکس حروف برجسته: به صورت حروف برجسته می باشند و این نوع تابلوها بیشتر برای سر درب مغازه ها، شرکت ها، آرایشگاه ها و … می باشد.

8) لایت باکس فریم لس:  در این نوع تابلو لایت باکس جنس بدنه از آلومینیوم آنادایز شده و پارچه رویه کار تکست لایت است.از لایت باکس های فریم لس در فضای داخلی و بیرونی می توان استفاده نمود. قیمت آن مقرون به صرفه و با کیفیت بالا می باشد.

9) لایت باکس کریستالی: زیبا با وزن کم و کم مصرف می باشد.  تعویض پوستر چاپی در لایت باکس کریستالی به راحتی توسط مشتری قابل تعویض می باشد.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۸
namvar namvar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی