خصوصیات تابلو تبلیغاتی برای تاثیر گذاری بیشتر روی مخاطبان
با رعایت تنها چند نکته ساده می توانید درصد دیده شدن تابلوهای تبلیغاتی خود را چند برابر کنید.
1) استفاده از تعداد کلمات ِ کمتر از 6 عدد ، بسیار ایده آل خواهد بود: با استفاده از تعداد کلمات کمتر منظور خود را برای مخاطبان شرح دهید.
2) استفاده از چند رسانه تبلیغاتی: یک تابلوی تبلیغاتی بزرگ به تنهایی نمی تواند برای شما جذب مخاطب انجام دهد.
و باید تلفیقی از چندین رسانه مانند: تبلیغات چاپی ، تلویزیون ، رادیو ، آگهی ها ، وب سایت ها و یا ایمیل های مستقیم استفاده کنید.
3) تابلوهای تبلیغاتی ِ زیاد هوشمندانه ، نادیده گرفته می شوند: وجود خلاقیت لازمه طراحی یک تابلی تبلیغاتی است. اما اگر طرح های به کار برده شده در بیلبورد شما بیش از حد ، خلاقانه و هوشمندانه طراحی شده باشند در میان نگاه اکثر مخاطبان گم و پنهان خواهند ماند و از هدف اصلی خود دور می شوند.
4) تابلوهای تبلیغاتی بیشتر نتیجه بهتری دارند: یک عدد تابلو کافی نیست . تابلوهای تبلیغاتی ، رسانه ای کامل هستند ولی برای آنکه بتوانید نتیجه و کارایی تبلیغات شما بسیار افزایش پیدا کند بهتر است از تعداد زیادی تابلوهای تبلیغاتی با درجات تاثیر پذیری متفاوت استفاده کنید این تابلوها با توجه به سایز ، طرح ، محل قرار گیری ، ترافیک و … دارای ارزش های متفاوتی هستند.