اولین موردی که باید در نظر بگیریم این است که باید دارای روایتی اختصاصی باشد. یعنی بیان کننده یک داستان منحصر به فرد و خلاقانه از کسب و کار شما باشد.
دومین مورد باید از رنگ های روشن و جذاب استفاده کرد تا توجه بیشتری به خود جلب کنند.
سومین مورد تعداد کلمات است که باید حداکثر در 6 کلمه خلاصه شود. زیرا مردم در کوچه و خیابان زیاد فرصت ندارند که نوشته های طولانی را بخوانند.
پس تابلویی به ذهن می ماند که بیشترین جلوه های بصری را همراه با کمترین نوشته ها داشته باشد.
طراحی و ساخت تابلوی تبلیغاتی خود را به تابلوسازی نامور بسپارید تا تابلویی متفاوت داشته باشید.