این نوع تابلو از سال 1375 وارد ایران شد و در ابتدا چون از نورپردازی خوبی برخوردار بود مورد توجه عموم قرار گرفت.
این نوع تابلو از سال 1375 وارد ایران شد و در ابتدا چون از نورپردازی خوبی برخوردار بود مورد توجه عموم قرار گرفت.
یکی از راه های تبلیغات که قبلا هم گفته شد تابلوی تبلیغاتی است.
استفاده از تابلوی سردرب مغازه مزایایی دارد که در زیر به هریک از آنها اشاره می کنیم.
1) انجام تبلیغات بدون وقفه: داشتن یک تابلوی تبلیغاتی خوب و جذاب می تواند بسیار برای شما دارای اهمیت باشد زیرا به عنوان یک تبلیغات دائم برای شما به حساب می آید.
2) داشتن میدان دید مناسب برای تابلوهای سر درب مغازه: تابلوی خود را در مکانی قرار دهید که بیشترین دید را برای مردم داشته باشد.
3) داشتن نام تجاری منحصر به فرد:داشتن نشان تجاری خوب ، صرفا برای اطلاع دادن به مشتریان در مورد کسب و کار شما نیست. بلکه با داشتن آن می توانید اطمینان حاصل کنید که می توانید با آن در برابر رقبای خود ایستادگی کنید.
4) صرفه جویی در پول: این روش می تواند یک تبلیغات کم هزینه برای شما باشد. زیرا شما یک بار هزینه تابلو را پرداخت کرده اید ولی می توانید سالیان سال از آن استفاده کنید.همانطور که قبلا هم توضیح داده شد تابلوی تبلیغاتی برای پیشرفت کسب و کار شما بسیار مهم است.
این تابلو باید از متریال مناسب تهیه شود و چشمگیر و جذاب باشد.
یکی از انواع تابلوی تبلیغاتی که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده، تابلو چلنیوم است.
چلینیوم تلفیق دو اسم آلومینیوم و چنل است. جنس تابلو های چلینیوم ترکیب آلومینیوم و استیل می باشد.
این نوع تابلوها ضد زنگ می باشد و در برابر باد و سرما و گرما تقریبا مقاوم می باشد.
این تابلوها انواع گوناگونی دارند. نظیر:
تابلو چلینیوم کریستالی: در ساخت حروف این نوع چلینیوم از پلکسی گلاس و دانه های کریستال استفاده می شود.
تابلو چلینیوم ساده: در ساخت حروف چلینیوم اگر از رنگ یا متریال خاصی استفاده نشود.
تابلو چلینیوم RGB: این تابلو ها با استفاده از اس ام دی های RGB، پلکسی گلاس و کنترلر ساخته می شوند.
تابلو چلینیوم پلکسی دوبل: در ساخت این نوع تابلو ها از دو پلکسی گلاس استفاده می شود که اغلب رنگ های متفاوتی دارند.
تابلو چلینیوم فول کالر: در این تابلو ها از برد استفاده شده است تا با ریموت کنترل بتوان رنگ های آن را تغییر داد.
یک تابلوی تبلیغاتی خوب بسیار می تواند در رشد و پیشرفت کسب و کار شما موثر باشد.
اما یک تابلوی خوب ویژگی های خاصی دارد که در زیر به بیان آن ها می پردازیم.
1. استفاده از تعداد کلمات کمتر از 6 عدد ، بسیار ایده آل خواهد بود: یک تابلوی خوب نباید نوشته های زیادی داشته باشد تا فقط با یک نگاه تمام منظور را برساند.
2. تابلوهای تبلیغاتی در سایزهای کوچک: بهتر است تابلوی تبلیغاتی کوچک در مکان مختلف داشته باشید تا یک تابلوی بزرگ در یک جا
3. تابلوهای تبلیغاتی نباید زیاد هوشمند باشد: برای انجام تبلیغات از طرح ها و مدل های جالب و خلاقانه استفاده کنید و اگر تبلیغات شما تکراری و خسته کننده باشد دیده نخواهد شد. اما اگر طرح های به کار برده شده در بیلبورد شما بیش از حد ، خلاقانه و هوشمندانه طراحی شده باشند در میان نگاه اکثر مخاطبان گم و پنهان خواهند ماند.
تابلو سازی از گذشته تاکنون تغییرات بسیاری داشته است. در گذشته از چوب و پارچه برای تهیه تابلو استفاده می شد.
ساخت تابلوهای تبلیغاتی به طور چشم گیری تغییر یافته است. طراحی تابلو های تبلیغاتی نیز به شیوه نوین و بر اساس آخرین روش های بازاریابی انجام می شود.
ساخت تابلوی حرفه ای نیازمند طراحی اصولی و متریال مناسب است. در ساخت تابلو ها سعی می شود بهترین و مناسب ترین متریال و مطابق با نظر انتخاب گردد. ساخت تابلو ها قیمت های مختلفی را شامل می شود که درصد زیادی از آن بسته به نوع متریال استفاده شده است.
تابلو سازی نامور ارائه دهنده انواع خدمات ساخت تابلو به شما عزیزان
تبلیغات راه موفقیت یک کسب و کار است.
برای داشتن یک تبلیغات مفید می توانید از تابلوهای تبلیغاتی استفاده کنید. اما طراحی یک تابلوی تبلیغاتی دارای اصول و قواعدی است که باید رعایت شود.
1) ساختار کلی تابلوی :به ساختار اصلی تابلو باید اهمیت داده شود یعنی از نوشته ها و عکس های جذاب در تابلو استفاده کنیم.
2) رنگ مناسب را انتخاب کنید:از رنگ های مناسب استفاده کنیم. هر چه رنگ های مورد استفاده روشنتر باشند بهتر است.
3) روی چگونه دیده شدن تابلوی خود تمرکز کنید:تابلو به راحتی قابل دیده شدن و خواندن از راه دور باشد.
4) انتخاب مکان هدفمند و مناسب برای تابلوی تبلیغاتی:اطمینان حاصل کنید محلی که قراراست تابلوی خود را در آن قرار دهید در لابه لای ساختمان های بلند بالا پنهان نباشد. همچنین دقت کنید ، از قرار دادن آن تابلو در محلی که در آن آگهی های بیش از حد در اطراف آن وجود دارد اجتناب کنید.
موفق شدن هر کسب و کاری مدیون تبلیغات است.
برای شناساندن کالا به مشتریان باید از تبلیغات محیطی یا همان شهری استفاده کرد.هر گونه بنر ، پوستر ، آگهی ، بیلبورد و … در دسته بندی تبلیغات محیطی قرار خواهد گرفت.
اگر تبلیغات درست و حرفه ای انجام شود می تواند در معرفی کالای مورد نظر به مردم بسیار موفق عمل کند.
یکی از انواع تبلیغات که تاثیر بسیار زیادی در کار شما دارد، استفاده از تابلو سر درب مغازه یا فروشگاه است.
شرکت تابلوسازی نامور با بیش از 15 سال تجربه در زمینه ساخت و تولید انواع تابلوها می باشد. برخی از فعالیت این مجموعه شامل موارد زیر است :
1. ساخت تابلو حروف برجسته
2. ساخت تابلو فلکس
3. ساخت تابلو روان
4. ساخت تابلو کامپوزیت
5. ترموود
6. تابلوهای محیطی
همه ما می دانیم که برای تبلیغات گاهی از بزرگنمایی استفاده می شود ولی این بزرگنمایی نباید به گونه ای باشد که به شعور مخاطب توهین شود .
در زیر چند نمونه از تبلیغاتی که نادرست و بسیار غلو آمیز آورده شده است.
1. برای مثال شرکت اپل با معرفی گوشی Apple iPhone 3G خود به این تبلیغ اشاره داشت که کالای معرفی شده ، نصف قیمت مدل مشابه است و اینکه سرعت آن نیز2برابر افزایش پیدا کرده است. این مدل در سال 2008 توسط شرکت اپل به بازار روانه شد .تابلوی تبلیغاتی خوب و مناسب است که تاثیر گذاری آن روی مخاطب زیاد باشد و به اصطلاح تمام فاکتورهایی که یک تابلوی تبلیغاتی خوب باید داشته باشد را دارا باشد.
از جمله نکاتی که باید رعایت شود می توان به
1) استفاده از تعداد کلمات کمتر در تابلو: حداکثر باید از 6 کلمه برای بیان مفاهیم استفاده کرد تا مخاطب آن را به ذهن بسپارد.
2) تابلوهای تبلیغاتی در سایزهای بسیار بزرگ محلی برای گرفتن ِ مشتری مستقیم نمی باشند و می توانید در سایزهای کوچکتر استفاده کنید: برای کسب و کار خود از انواع تبلیغات کمک بگیرید و تصور نکنید که هر چه تابلوی تبلیغاتی شما بزرگترباشد، مخاطبان بیشتری را به خود جذب می کند.
3) تابلوهای تبلیغاتی ِ زیاد هوشمندانه ، نادیده گرفته می شوند: تابلویی که زیاد هوشمندانه طراحی شده باشد از هدف اصلی خود، یعنی جذب مخاطب است دور می شود.
4) داشتن تابلوهای تبلیغاتی بیشتر ، نتیجه بهتر برای شما خواهد داشت: سعی کنید از تابلوهای تبلیغاتی بیشتر در سطح شهر استفاده کنید.