تابلوسازی نامور

از خدمات دیگر شرکت تابلو سازی تابلونامور به غرفه آرایی نمایشگاه ، برندسازی ، چاپ بنر ، استند تبلیغاتی و طراحی پوستر می توان اشاره نمود .

تابلوسازی نامور

از خدمات دیگر شرکت تابلو سازی تابلونامور به غرفه آرایی نمایشگاه ، برندسازی ، چاپ بنر ، استند تبلیغاتی و طراحی پوستر می توان اشاره نمود .

همه ما می دانیم که برای تبلیغات گاهی از بزرگنمایی استفاده می شود ولی این بزرگنمایی نباید به گونه ای باشد که به شعور مخاطب توهین شود .

در زیر چند نمونه از تبلیغاتی که نادرست و بسیار غلو آمیز آورده شده است.

1. برای مثال شرکت اپل با معرفی گوشی Apple iPhone 3G خود به این تبلیغ اشاره داشت که کالای معرفی شده ، نصف قیمت مدل مشابه است و اینکه سرعت آن نیز2برابر افزایش پیدا کرده است. این مدل در سال 2008 توسط شرکت اپل به بازار روانه شد .
اما این ادعای نادرست بسیار سریع خریداران این محصول را به واکنش انداخت و آنها با خرید این محصول مشاهده کردند که سرعت این دستگاه پیشرفتی نداشته است ، به همین دلیل شرکت اپل مجبور شد ، برای جلب رضایت مشتریان خود قیمت محصول خود را بسیار کم کند.
2. نمونه دیگر آن تبلیغی بود که توسط یک ورزشکار با عنوان کم کردن وزن ، بدون رژیم و ورزش انجام شده بود !
در دهه 1990 بازیکن بیس بال به نام Enforma Steve Garvey برای آنکه بتواند فروش مکمل های ورزشی را افزایش دهد چنین تبلیغی را انجام داد ، از دست دادن وزن بدون رژیم و یا ورزش ، ولی مگر امکان دارد که شخصی بتواند وزن خود را بدون تنظیم میزان کالری مصرفی و رژیم و ورزش کاهش دهد ، این یک دروغ محض است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۸
namvar namvar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی