تابلوسازی نامور

از خدمات دیگر شرکت تابلو سازی تابلونامور به غرفه آرایی نمایشگاه ، برندسازی ، چاپ بنر ، استند تبلیغاتی و طراحی پوستر می توان اشاره نمود .

تابلوسازی نامور

از خدمات دیگر شرکت تابلو سازی تابلونامور به غرفه آرایی نمایشگاه ، برندسازی ، چاپ بنر ، استند تبلیغاتی و طراحی پوستر می توان اشاره نمود .

تابلوی تبلیغاتی خوب و مناسب است که تاثیر گذاری آن روی مخاطب زیاد باشد و به اصطلاح تمام فاکتورهایی که یک تابلوی تبلیغاتی خوب باید داشته باشد را دارا باشد.

از جمله نکاتی که باید رعایت شود می توان به

1) استفاده از تعداد کلمات کمتر در تابلو: حداکثر باید از 6 کلمه برای بیان مفاهیم استفاده کرد تا مخاطب آن را به ذهن بسپارد.

2) تابلوهای تبلیغاتی در سایزهای بسیار بزرگ محلی برای گرفتن ِ مشتری مستقیم نمی باشند و می توانید در سایزهای کوچکتر استفاده کنید: برای کسب و کار خود از انواع تبلیغات کمک بگیرید و تصور نکنید که هر چه تابلوی تبلیغاتی شما بزرگترباشد، مخاطبان بیشتری را به خود جذب می کند.

3) تابلوهای تبلیغاتی ِ زیاد هوشمندانه ، نادیده گرفته می شوند: تابلویی که زیاد هوشمندانه طراحی شده باشد از هدف اصلی خود، یعنی جذب مخاطب است دور می شود.

4)  داشتن تابلوهای تبلیغاتی بیشتر ، نتیجه بهتر برای شما خواهد داشت: سعی کنید از تابلوهای تبلیغاتی بیشتر در سطح شهر استفاده کنید.


استفاده از تابلوهای تبلیغاتی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۳
namvar namvar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی