تابلوهای تبلیغاتی برای تاثیرگذاری بیشتر باید چه خصوصیاتی داشته باشند؟
تابلوی تبلیغاتی خوب و مناسب است که تاثیر گذاری آن روی مخاطب زیاد باشد و به اصطلاح تمام فاکتورهایی که یک تابلوی تبلیغاتی خوب باید داشته باشد را دارا باشد.
از جمله نکاتی که باید رعایت شود می توان به
1) استفاده از تعداد کلمات کمتر در تابلو: حداکثر باید از 6 کلمه برای بیان مفاهیم استفاده کرد تا مخاطب آن را به ذهن بسپارد.
2) تابلوهای تبلیغاتی در سایزهای بسیار بزرگ محلی برای گرفتن ِ مشتری مستقیم نمی باشند و می توانید در سایزهای کوچکتر استفاده کنید: برای کسب و کار خود از انواع تبلیغات کمک بگیرید و تصور نکنید که هر چه تابلوی تبلیغاتی شما بزرگترباشد، مخاطبان بیشتری را به خود جذب می کند.
3) تابلوهای تبلیغاتی ِ زیاد هوشمندانه ، نادیده گرفته می شوند: تابلویی که زیاد هوشمندانه طراحی شده باشد از هدف اصلی خود، یعنی جذب مخاطب است دور می شود.
4) داشتن تابلوهای تبلیغاتی بیشتر ، نتیجه بهتر برای شما خواهد داشت: سعی کنید از تابلوهای تبلیغاتی بیشتر در سطح شهر استفاده کنید.